enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Längtan

Publicerad 2015-08-16 15:34:32 i Allmänt, PCOS,

Jag går och längtar efter att få bli mamma. Vi går och längtar efter att få bli föräldrar.
Och jag önskar så mycket att vi en dag verkligen får bli det!
Det är så påfrestande att månad efter månad få konstaterat att jag fortfarande inte blivit gravid. 
Jag vet att det kan ta lång tid för vissa att bli gravida men trots det känns allt så hopplöst.
Jag har alltid haft dåligt tålamod och detta gör det inte lättare när vi vet att vi kommer att ha svårigheter att bli gravida  pga min PCOS.
Jag måste verkligen hitta ett fokus på något annat, ett annat mål med livet.
För det gör så ont att bli så besviken och ledsen varje gång mensen kommer på besök. 
Men jag vet inte riktigt vart jag ska rikta mitt fokus. Börja springa och meditera vore nog något som jag skulle behöva börja med.

Helgen har iallafall varit härlig, umgåtts med Rs föräldrar samt hans systers familj (på bilden nedan är det lilla A som föddes för 2 1/2 vecka sedan). Rs syster har nu två barn: M som fyller 2 i oktober och så nu A som föddes i slutet av juli. Underbara barn 💕
Vi åt kräftor i fredags och igår var vi och firade Rs farmor. 
Idag skiner fortfarande solen. ☀️R håller på och snickrar lite på altan och jag har plockat hallon och röda vinbär.
Nu tänkte jag läsa lite.

Ha det fint!



Kommentarer

Postat av: norralivet.blogg.se

Publicerad 2015-08-19 20:39:07

Förstår precis vad du menar, precis när vi började som mest med bröllopet så var det precis som att det gick. Jag hoppas att du hittar en bisyssla som får dig på andra tankar! ❤

Svar: Tack jag hoppas också det! När ska ni gifta er? ❤️
enbarnonskan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela