enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Nolia

Publicerad 2015-08-02 16:14:05 i Allmänt,

Idag har vi och min sambos föräldrar varit upp till Umeå på Nolia.
Mycket folk och mycket att titta på, är helt slut nu så ska bli skönt att komma hem! 
Köpte ett par fritidsbyxor, lakrits, enbärsmust, vindelrökt fläskfilé och salami. 

Sista semesterveckan börjar imorgon så nu hoppas vi på bra väder.
På fredag är min mens beräknad så vi får väl se om den dyker upp. 
Jag känner inget speciellt förutom att jag är trött men det brukar jag vara annars också. 

Hoppas ni har det bra!
Kram

Kommentarer

Postat av: norralivet.blogg.se

Publicerad 2015-08-04 20:54:21

Åh, håller tummarna!

Svar: Tack snälla!
enbarnonskan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela