enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Vecka 12 (11+0)

Publicerad 2015-12-05 13:38:25 i Allmänt, PCOS,


Nu går vi in i vecka 12.
Ultraljud på tisdag som vi längtar så mycket till! ❤️
Har dessutom börjat märka av baksidan med att vara gravid.
Alla dessa jävla viktigpettrar som ska gå runt och predika vad du får äta och inte äta.. Blir så less! Som att jag inte har läst på?!?
Jag följer Livsmedelsverkets rekommendationer punkt.
Men det är väl en del i att bli mamma, plötsligt ska alla lägga sig i, i ens eget plus mitt barns liv! 
Ikväll är vi bjudna på julbord hos Rs farmor, därav min frustration över att vissa ska peka med fingret om vad som är ok och inte ex. sill.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-05 22:25:51

Men inlagd sill är ju tillåtet att äta, så det borde ju ingen påpeka!

Svar: Tycker inte jag heller!! Men finns de som gör det.
enbarnonskan.blogg.se

Postat av: norralivet.blogg.se

Publicerad 2015-12-05 22:54:36

Ja det är sinnesjukt hur alla ska lägga sig i. Och nu när jag har gått så långt så ska alla berätta om deras hemska förlossningar. Precis som att det gynnar mig att få höra det nu liksom!?! Suck!

Och för att inte tala om alla kommentarer om "snart blir det slut med att få sova" eller se bio, ha roligt osv osv osv osv. Så tröttsamt! Hoppas du slipper hemska personer som tränger sig på och klappar på magen eller annat. Usch, bland blir man så less på folk :/ Otroligt fin du är med magen dock! :) KRAM! ❤

Svar: Usch då, vad finns det för mening att skrämma upp nån? :/
Ja det här med främlingar som ska komma fram och ta på magen ser jag inte framemot.. De har ju ingen rätt att göra det liksom! :(
Tack så mycket! ❤️
enbarnonskan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela