enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Dag 2 med 3:e kuren Pergotime

Publicerad 2015-07-12 20:45:39 i PCOS,

Är inne på dag 2 med 3:e kuren Pergotime nu.
Vill så gärna att vi blir gravida denna gång. 
Det blir tuffare varje gång jag hör att någon är gravid. Jag vill så gärna glädjas mer åt de som kan bli gravida men det är svårt när vi själva har problem med det. 

Jag vill kunna fokusera på något annat men det är svårt när jag så gärna vill ha barn. 

Kommentarer

Postat av: Veronika

Publicerad 2015-07-20 00:33:39

Hej!Jag är en tjej på 35 år som också kämpar med att ha pco o försök att bli gravid,sambon o jag har försökt två år innan vi gick till läkaren och har nu fått hjälp i våran stad.vill gärna ha kontakt med andra som är i samma situation så man kan följas åt.skriv gärna till mig om du vill o ha ork.
Kram

Svar: Hej, ursäkta sent svar! Jag håller tummarna för att ni snart får ett plus! Det är en tuff och brokig väg att försöka bli gravid, jag hoppas så mycket på att vi båda två kan få bli gravida. Lycka till! Kram
enbarnonskan.blogg.se

Postat av: norralivet.blogg.se

Publicerad 2015-08-02 14:44:27

Åh jag förstår vad du menar, inte exakt hur då jag inte har pcos men jag ska hålla tummarna så hårt jag kan att det blir er tur snart! <3

Svar: Tack vad snäll du är! Kram ❤️
enbarnonskan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela