enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Dag 3 med Pergotime

Publicerad 2015-05-14 16:09:24 i PCOS,

Skönt med ledig dag idag, trots blåsten.
Vi har varit upp till min sambos föräldrars stuga, svärfar installerade toalett idag så nu slipper vi gå på mulltoa framöver!! 😄
Jag har fortfarande inte känt av några biverkningar av Pergotime och förhoppningsvis slipper jag det. 
På tisdag är det dags för VUL och jag är lite nervös för det, jag har en annan läkare som ska göra undersökningen. Det hade känts bättre om det hade varit samma läkare men förhoppningsvis så har denna kur hjälpt och kanske en ägglossning är på G. Vi får hoppas på det iallafall. 

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela