enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Dag 5 och slutet på 1:a kuren Pergotime

Publicerad 2015-05-16 20:46:29 i Allmänt, PCOS,

Idag var sista dagen med Pergotime för denna första kur.
Jag har hittills mått bra och hoppas att det fortsätter så men det lär visa sig.
Sambon och jag är hos min pappa, även två av mina systrar samt pojkvännen till en av dem är här.
Vi har ätit gott, spelat badminton och myser nu ute på altanen.
Så skönt att få rå om delar av familjen.

På tisdag är det dags för VUL och jag hoppas verkligen att jag har en ägglossning på G.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela