enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Lättnad

Publicerad 2015-05-07 16:34:20 i PCOS,

Fick brev idag från vår läkare.
När vi var där berättade jag att jag hade fått positivt på ägglossningstest den 24-25/4. Hon ville då att jag skulle lämna blodprov för att se om jag verkligen hade haft ägglossning, hon ville även kolla värdena på ämnesomsättningen (antagligen för sköldkörteln).
I alla fall så fick jag svar idag att jag verkligen hade haft ägglossning då men att vi fortsätter som planerat med Pergotime så fort jag får mens.
Angående värdena på ämnesomsättningen så var de helt normala vilket betyder att jag slipper äta tabletter.
Stor lättnad.
Nu är det bara att hoppas att jag snart får min mens så vi kan sätta igång med första kuren Pergotime. Eller ännu hellre hoppas vi att vi är gravida.
 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela