enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Första kontakten

Publicerad 2015-10-27 21:03:21 i Allmänt, PCOS,

Idag ringde jag till kvinnokliniken och berättade att jag är gravid, de gratulerade och önskade lycka till.
Sedan ringde jag och bokade in första mötet med barnmorskan som blir den 2/12.
Så lite drygt en månad kvar men det känns bra i alla fall och spännande. ❤️
Sambon går runt här hemma och tilltalar mig Mamma Mu. Lite gulligt tycker jag, det märks på honom hur glad han är nu. Och detta plus har varit så efterlängtat för oss båda. ❤️
Jag hoppas att allt går bra och att vår skatt klamrar sig fast och fortsätter växa.

Det märks att jag är gravid, jag är riktigt trött hela tiden, tycker att jag gäspar konstant.
Mina bröst har blivit mer fylliga och ömma.
Sura uppstötningar och hungrig ofta.
Det är vad jag hittills har lagt märke till.
Inget illamående än i alla fall..

Kommentarer

Postat av: Medkarlek.blogg.se

Publicerad 2015-10-27 21:12:32

Alltså de där första veckorna var sååå sega, och man bara längtade efter att få gå till barnmorskan, nu efter vecka 20 så rasar tiden bara iväg, det är helt galet! ☺️STORT grattis igen!

Svar: Ja jag hoppas bara att allt går bra och att vi får fullfölja hela graviditeten! ❤️ tack så mycket, känns fantastiskt!
enbarnonskan.blogg.se

Postat av: norralivet.blogg.se

Publicerad 2015-10-27 22:32:48

Håller med föregående talare, till vecka 12 kändes det som en evighet och nu har de senaste 9 veckorna bara rusat i väg :) Skönt att du slipper illamåendet, detta är så otroligt underbart! ❤

Så gulligt med smeknamnet! Jag ska hålla mina tummar allt jag kan för ditt mirakel i magen! Men jag tror att allt kommer att gå bra! ❤ Det är er tur nu, utan tvekan! ❤❤❤

Svar: Ja det känns som en evighet till v 12! Men som ni skriver så går det säkert jättefort längre fram i graviditeten! ☺️
Ja jag tycker också det är gulligt!
Tack vi hoppas verkligen att allt går bra! ❤️❤️
enbarnonskan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela