enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Plusset

Publicerad 2015-10-24 09:26:11 i PCOS,

Gravid.
Jag är gravid, vi är gravida med dig vår älskade skatt.
Efter 1 1/2 års längtan och kämpan har du äntligen äntrat din boning under min hjärterot för att husera där i ytterligare 8 månader. 
Och jag hoppas verkligen att du kommer trivas och växa dig stark.
Jag älskar dig redan nu som ett litet embryo, du är redan nu det bästa vi gjort.
Jag är så lycklig, så lycklig över att äntligen få bekräftat det jag känt på mig under denna vecka.
Så nu ber jag till alla världens gudar, håll dig kvar inne i mig under hela graviditeten. Jag önskar att du får vara frisk! ❤️
Vi ses till sommaren vår skatt. Gro nu och väx dig stark. Jag finns bredvid dig hela vägen. 

Imorse kl 06:40 fick jag det bekräftat, plusset dök upp på testet på en gång.
Sedan använde jag mig också utav en veckoindikator som visade Gravid 2-3 veckor.
Så vi är nu i v 5/6 (är så olika hur man beräknar så vet inte riktigt).
Jag pussade första testet och log, någon tår letade sig fram.
Sedan förberedde jag frukost och gjorde iordning en liten presentpåse till älskling med de båda testen och en body där det står I Love Dad.
Jag väckte sedan älsklingen med frukost på sängen och gav han presentpåsen, han blev så glad, så lättad efter allt kämpande.
Vi pussades och kramades, log, skrattade och grät. Äntligen❤️

Kommentarer

Postat av: drommaromettplus

Publicerad 2015-10-24 10:37:32

STORT GRATTIS!!!
Hoppas att allt går bra och att ni blir föräldrar i sommar.

Svar: Tack snälla! Hoppas att ni snart blir gravida! Kram ❤️
enbarnonskan.blogg.se

Postat av: norralivet.blogg.se

Publicerad 2015-10-24 12:34:39

Åh jag sitter och gråter! Jag blir så himla lycklig för er skull och ska hålla alla tummar jag kan för lilla fröet i magen, er skatt! Herregud så underbart! GRATTIS! :D ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

Svar: Tack fina rara du! Ja vi är så glada och lyckliga, äntligen! ❤️❤️ ❤️
enbarnonskan.blogg.se

Postat av: livetmedpcos.blogg.se

Publicerad 2015-10-24 15:01:26

Stort grattis till er! 😃🎈🎈🎀

Svar: Stort tack snälla du! ❤️
enbarnonskan.blogg.se

Postat av: Ylva

Publicerad 2015-10-25 15:49:30

Åh vad härligt!! Jättestort grattis!!!😍🎈

Svar: Tusen tack! 😘❤️
enbarnonskan.blogg.se

Postat av: Vår kamp till ett plus

Publicerad 2015-10-25 16:03:48

Grattis :)

Gå gärna in på min blogg, där bloggar jag om vår väg till plusset. Vi har försökt sen 2011

Postat av: Vår kamp till ett plus

Publicerad 2015-10-25 16:03:48

Grattis :)

Gå gärna in på min blogg, där bloggar jag om vår väg till plusset. Vi har försökt sen 2011

Svar: Tack så mycket!
Då ska jag kika in där och hoppas verkligen att ni får uppleva ett plus! ❤️
enbarnonskan.blogg.se

Postat av: Medkarlek.blogg.se

Publicerad 2015-10-27 21:10:17

Ååååh vad roligt! STORT grattis! Sån fantastisk känsla 💕

Svar: Tack så mycket fina du! 💕
enbarnonskan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela