enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Väntan och födelsedagseftertanke

Publicerad 2015-10-15 15:02:13 i Allmänt, PCOS,

Hej,

Idag är jag på dag 28 i menscykeln och jag har beräknat att mensen torde dyka upp någon gång nu i helgen.
Jag hoppas såklart att den håller sig borta och att jag istället får göra ett graviditetstest som visar vårt första plus.
Men just nu är jag mest inställd på att det blir mens och sedan ännu en kur Pergotime (5e).
Jag kommer inte göra något graviditetstest förrän mensen gått över tiden minst 5 dagar.

Jag fyllde 25 i lördags och bjöd in familj och vänner på fika och middag.
Det blev pulled pork med massa goda tillbehör till middag och till fika blev det tårta, hembakt mandelkubb och spröda citronkakor.
Födelsedagen blev väldigt trevlig och mysig. Jag fick många fina paket dessutom ☺️ kan göra ett inlägg om det sedan.


Kram!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2015-10-15 15:16:55

Åh, väntan på mens (eller egentligen väntan på att inte få mens) är så himla jobbig :( Jag försöker alltid att inte hoppas för mycket, men det är ju nästan intill omöjligt. Håller tummarna för er! 💜

Svar: Tack snälla du!
Jag försöker också att inte hoppas för mycket men det är så svårt när man vill något så mycket! Jag håller tummarna för er också!! ❤️
enbarnonskan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela