enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Vecka 7 (6+0)

Publicerad 2015-10-31 08:05:07 i Allmänt, PCOS,

Så gick vi in i vecka 7.
Allting känns fortfarande lite overkligt men fantastiskt!
Jag hoppas verkligen att allt går bra, vill verkligen att det ska gå bra!
Det känns verkligen helt otroligt att någon liten människa bor under min hjärterot, det är så roligt att vi lyckades bli gravida!❤️

Kommentarer

Postat av: Medkarlek.blogg.se

Publicerad 2015-10-31 09:11:03

Jag håller alla mina tummar och tår för att er resa ska gå vägen ❤️

Svar: Tack det hoppas vi med! ❤️
enbarnonskan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela