enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Väntan

Publicerad 2015-09-08 20:51:10 i PCOS,

Jag går och väntar på mensen som ännu inte dykt upp. Tagit 20 äl-test denna omgång utan det minsta tecken på positivt. Så nu har jag gått över en vecka utan att testa, blir så jäkla dyrt plus att jag är inställd nu på att det blir en lång menscykel. Är inne på dag 34 idag.
Så nu är det bara att vänta och se när den dyker upp så vi får köra igång med 4e omgången Pergotime. 
Men det är drygt att vänta. 

Kommentarer

Postat av: norralivet.blogg.se

Publicerad 2015-09-10 17:04:19

Åh, hoppas att det är snart så ni kan köra igång med Pergotime! <3 Det är verkligen er tur nu! <3

Svar: Tack snälla du! Jag hoppas verkligen det! Kram <3
enbarnonskan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela