enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Beviljad graviditetspenning (30+0)

Publicerad 2016-04-20 21:10:20 i Allmänt, PCOS,

Ikväll är jag så lättad, ringde försäkringskassan och fick veta att jag beviljats hel graviditetspenning från och med 29/4-17/6.
Tydligen hade de skickat beslutet med post 15/4 men eftersom det inte hade kommit med posten idag så kunde jag inte vänta längre utan var tvungen att ringa och höra hur det låg till. Kanske dyker brevet upp imorgon men nu vet jag iallafall att jag har fått det beviljat.
Det känns oerhört välkommet att snart få gå hem, lokalvårdare är slitsamt annars också men har blivit alltmer jobbigt de senaste veckorna.
Jag har problem med halsbränna och är väldigt öm i bäckenet/blygdbenet.
Så nu återstår 6 arbetsdagar och sedan är det bara att invänta bebis! ❤️

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2016-04-25 08:02:52

Vad härligt att du snart får sluta jobba. Kan verkligen förstå att det är slitsamt! Nu börjar det verkligen närma sig ju :)

Svar: Ja det känns väldigt skönt! Ja det närmar sig för oss båda :)
enbarnonskan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela