enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Vecka 22 (21+0)

Publicerad 2016-02-17 11:04:16 i Allmänt, PCOS,



Idag går vi in i vecka 22, det firar jag med en dunderförkylning.
Så stannade hemma från jobbet och gör nog det resten av veckan.

Känner fortfarande inte så mycket av bebis. Är så svårt att veta om ljuden från magen bara är vanliga hunger-knorr eller om det är bebisen.
Jag längtar efter att få känna någon rörelse så jag vet att det är bebis och inget annat! ❤️

Kommentarer

Postat av: norralivet.blogg.se

Publicerad 2016-02-17 18:49:23

Krya på dig! ❤

Svar: Tack snälla! ❤️
enbarnonskan.blogg.se

Postat av: drommaromettplus

Publicerad 2016-02-18 10:28:50

Krya på dig!
När jag väntade min dotter så kände jag av henne i vecka 22. Denna gången kände jag av bebisen lite tidigare. Är i vecka 23 nu och den sparkar väldigt mycket!!! En härlig känsla väntar dig!

Svar: Tack!
Ja bara några timmar efter jag skrev inlägget igår så har jag börjat känna någon lättare rörelse. Känns mest när jag lägger mig ner för att vila. Så antar att det är bebisen :)
Ja det är en häftig upplevelse att vara gravid!
enbarnonskan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela