enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Vecka 37 (36+0)

Publicerad 2016-06-01 12:00:06 i Allmänt, PCOS,

Välkommen vecka 37 (36+0).
Nu är vi inne i juni månad och förhoppningsvis möts vi denna månad. ❤️
Hittills går det bra att vara gravid i sommarvärmen, idag har vi 27+. Ser dock ut att bli lite regn och åska snart. Har under senaste veckan börjat känna av kramp/träningsvärk i vaderna och även lite svullen om fötterna men kan fortfarande ha de flesta skorna.
Idag har jag försökt dokumentera magen med fina bilder utomhus. Förhoppningsvis hinner jag föreviga magen längre fram också!
Igår var vi på andra mötet med föräldragruppen, vi gick igenom förlossningsskedena och vilka olika metoder det finns inom smärtlindring. Sedan såg vi två filmer om förlossningen också.
Än så länge är jag inte avskräckt, jag längtar snarare. Det är ju ändå en jäkligt häftig upplevelse vi kommer gå igenom för att få träffa vårt barn så jag försöker tänka att jag kommer klara av smärtan med tanke på den vackra skatt som väntar efteråt. ❤️

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2016-06-07 07:48:47

Så härlig bild <3

Svar: Tack snälla <3
enbarnonskan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela