enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Vecka 25(24+3)

Publicerad 2016-03-12 09:35:28 i Allmänt, PCOS,


Magen växer men varierar i storlek under dagens timmar.
Den här bilden tog jag igårmorse på ett av mina ställen som jag städar.
Jag arbetar som lokalvårdare och har nu senaste veckan börjat få ordentligt ont i ryggslutet och höger höft/skinka.
Det är ju ett slitsamt jobb mot kroppen även om man inte är gravid men det känns alltmer att det blir tyngre och besvärligare.
Jag skickade in ansökan om graviditetspenning till försäkringskassan i torsdags. Om jag får det beviljat går jag hem i slutet av april.

Besöket hos barnmorskan i onsdags gick jättebra. Alla värden såg bra ut. Inga järntillskott behövs. 
Bebis hjärtljud lät bra och magen mätte hon till 24cm vilket ansågs normalt i kurvan.
Nästa besök är 6/4. ❤️

Kommentarer

Postat av: norralivet.blogg.se

Publicerad 2016-03-12 16:22:57

Ska hålla tummarna så att du får vara hemma och mysa i slutet av april istället då :) bara boa och längta!

Svar: Tack gör gärna det! ❤️
enbarnonskan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela