enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Barnmorskebesök (30+5)

Publicerad 2016-04-25 19:03:57 i Allmänt, PCOS,

Idag var vi hos barnmorskan.
Alla värden såg bra ut, även blodtrycket.
Magen mätte hon till 29cm.
Hjärtljudet låg på 136-140.
Hon bedömde att bebisen låg med huvudet på höger sida i magen, alltså inte fixerat sig neråt än.
Halsbrännan fortsätter att vara närvarande, är även öm i fogarna och ryggen. 
Min chef har fortfarande inte hittat någon vikarie istället för mig.. Men hur det än blir kommer jag gå hem 29/4 för det är jag värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela