enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Babyshower

Publicerad 2016-05-16 13:22:14 i Allmänt,






I lördags blev jag överraskad med en superfin babyshower av mina tre systrar och sju vänner samt min bästis 7månaders son och min systers 3månaders son.
De hade ordnat det jättefint, massa gott fika, enormt fruktfat med kaffe, te och dricka.
Så himla roligt att få se kompisar samlade från olika tider i livet. Nu var det också några som inte hade möjlighet att komma men trots det var det otroligt mysigt och trevligt!
Det var lite olika lekar: gissa antalet godisnappar i en nappflaska, skriva ett namn per bokstav i alfabetet på tid, gissa bebisens ankomstdatum och även sitta i ring och gissa vilken kändismorsa var och en var (alla hade en lapp på ryggen och så skulle man vända sig mot de resterande och ställa ja-&nej frågor för att komma fram till vem jag föreställde). Alla vänner och systrar skrev även massa fina små pepp-lappar inför förlossningen som de alla hade lagt i en gemensam burk.
Jag fick även en massa fina presenter till bebis och mig. Jag är så enormt tacksam över de fina människor jag har runt omkring mig! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela