enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Vecka 36 (35+0)

Publicerad 2016-05-25 11:32:34 i Allmänt, PCOS,

5 veckor till beräknad förlossning, 34 dagar.
Åh vad vi längtar efter dig älskade unge!
Tyvärr så har mamma åkt på förkylning, så nu ska jag verkligen göra allt för att bli frisk snabbt, vila mycket och dricka ingefärsshot! Vill inte lägga energi på en jobbig förkylning nu när du snart är här.
Vi undrar så vem du är, vem av oss du kommer likna. Är du en pojke eller flicka? Har du mycket hår? Oavsett vem du än är så ska du veta att vi längtar efter dig och älskar dig redan hur mycket som helst! 
Jag drömde inatt att jag kunde känna din lilla fot med fem små söta tår nedanför mitt högra bröst. Det hade varit mäktigt att känna lillfoten i verkligheten, men snart ses vi älskade du! ❤️


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-05-25 13:28:53

Åh vad fint skrivit! 💜 Jag känner så igen mig i det du skriver. Nu har jag 8 v kvar till BF! Undrar så vem den lilla person kommer vara och bli. 😊 Både se ut och personlighet. Krya på dig nu! Kram/ Karin

Svar: Tack snälla! 💖
Ja det är verkligen spännande att gå och vänta på någon som är så nära en redan. 😃 tack det ska jag göra! Sköt om dig! Kram/Denise
enbarnonskan.blogg.se

Postat av: Sandra

Publicerad 2016-05-30 06:49:18

Åh, så lite tid kvar nu ju! Älskar att få läsa om andras längtan när jag själv sitter här och bara funderar på vem det är som ligger i min egen mage. En så mäktig och smått förvirrande känsla!

Svar: Ja det närmar sig väldigt fort nu! Ja det är så spännande! :)
enbarnonskan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela