enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Äntligen helg

Publicerad 2015-08-14 15:27:12 i Allmänt, PCOS,

Jag gjorde graviditetstest imorse och såklart visade det negativt.
Jag började även testa för ägglossning imorse, jag använder mig av Clearblue fertilitetsmonitor så den säger till när det är dags för att börja testa.
Idag visade det låg fertilitet.
Den bruna flytningen fortsätter så det är väl bara att avvakta och se.

Nu är det iallafall helg och vi ska upp till stugan och njuta av kräftor och äntligen sommarvärme! Trevlig helg! Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela