enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Orolig

Publicerad 2015-08-13 16:04:43 i Allmänt, PCOS,

Fattar inte hur det fortfarande kan vara lite gammalt blod på pappret när jag torkar mig, mensen borde vara slut. 
Nu är jag på dag 8 i menscykeln och jag brukar som max ha 5 dagar med blödning. Denna gång hade jag bruna/ljust röda flytningar 2 dagar innan mensen kom samt nu är jag inne på 3e dagen efter mens som jag fortfarande har färgade flytningar men nu endast bruna. 
Tänk om det var ett missfall innan jag hann upptäcka att jag var gravid?
Eller tänk om jag är gravid?
Eller är mensen bara extremt långdragen? 
Som mina tankar snurrar just nu, kommer nog göra ett graviditetstest imorgon för att vara på säkra sidan. 

Kommentarer

Postat av: Medkarlek.blogg.se

Publicerad 2015-08-13 17:40:48

Åh, jag minns den där analyseringen av mensen, jag tror att den kan bli konstig när man oroar sig och hoppas! Men ta ett test, hoppas hoppas de är er tur snart!

Svar: Jo jag tror mest att det är mensen som spelar mig ett spratt men tänkte iallafall ta ett test imorgonbitti så jag är säker på att jag inte är gravid/är gravid (förhoppningsvis 😊). Tack för din kommentar! Kram
enbarnonskan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela