enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Snart dags för sperma-prov nr2

Publicerad 2015-08-10 20:07:41 i Allmänt, PCOS,

Nu är det snart slut på mensen. Skönt.
Idag ringde en barnmorska från kvinnokliniken för att höra om vi skulle kunna boka en tid för min sambos andra sperma-prov. De hade inte hans nummer så därför ringde de mig.
Jag sa att det var bara att boka in honom på en tid, så vi får väl kallelsen med posten nu i veckan skulle jag tro. 
Jag tänkte svänga förbi kvinnokliniken någon dag nu i veckan och hämta ut påsen med ett spermaprov-kit så vi är förberedda. Vi håller tummarna för att allt är bra med spermierna! 

Jag hoppas verkligen att det snart är vår tur att bli föräldrar. Det känns som att det borde få vara vår tur nu.




Kommentarer

Postat av: norralivet.blogg.se

Publicerad 2015-08-10 22:10:46

Håller tummarna att allt är bra med din mans pre-bebisar. Och er tur kommer, snart hoppas jag! Jag håller som sagt tummarna (Känns som att man inte kan säga det för många gånger:))

Fin tavla förresten :D

Svar: Tusen tack för tumhållningarna, det värmer! 😘
Ja visst är den fin! 😃
enbarnonskan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela