enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Glädjetårar

Publicerad 2015-11-09 20:46:29 i Allmänt, PCOS,




Vi berättade för min sambos föräldrar och hans syster med familj i lördags och de blev allihop mycket glada och rörda❤️ middagen var jättetrevlig!

På söndagen så skulle vi fira min svärfar på farsdag men jag blev kvar hemma för att jag hade så jäkla ont i magen.
Jag tänkte direkt att det var missfall, började grina och blev rädd. Tänkte att det var så typiskt när vi precis berättat.
Jag la mig och sov någon timme med värmekudde och alvedon.
Efter det kändes det mycket bättre, och det kom aldrig något blod vilket var en lättnad!

Vid lunch åkte vi hem till min pappa för att fira honom på farsdag.
Han och två av mina tre systrar med respektive blev också jätteglada och rörda när de fick höra om nyheten ❤️
Men det var även lite jobbigt att komma hem till pappa, för vår älskade hund Ricky dog för en vecka sedan efter en tids försämring. Han blev 12,5 år men ändå kändes det väldigt tomt utan honom där.❤️
Innan vi åkte hem så for vi förbi mamma också en sväng och berättade och hon kändes mest chockad, men ack så glad och rörd.

De alla vet att vi har kämpat så länge för att bli gravida så de har gått och hoppats länge med oss.
Det känns otroligt skönt att familj och syskon vet. Min tredje syster med sambo fick veta redan i v6, de väntar också barn och ska få i februari. ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela