enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

25åringens presenter

Publicerad 2015-10-15 16:16:09 i Allmänt,

Här kommer lite bilder på presenterna jag fick då jag fyllde 25 i lördags 10/10:
🎁Rosendahl champagneglas 22st (!! -blir mycket fest framöver) - från mamma och svärföräldrarna
🎁Armbandsur Guldfynd by Molly - från älskling
🎁Biljett till föreställningen Till häst genom Västerbotten - från mamma
🎁Muminmugg Sommarmuggen 2015 - från systrarna
🎁Art Therapy Den förtrollade skogen och färgpennor - från min kompis S
🎁Ljuslykta Let it snow och lakritstryffel av vännerna M och R
🎁Bok Fyra grundstenar till ett bättre liv av Don Miguel Ruiz, bodylotion Victoria Secret, lipbalm Carmex och en burk hemgjord lingonsylt - från min kompis C
🎁En burk syltade tomater, en burk rödvinbärsgelé samt tre lotter av älsklingens farmor
🎁Blommor från mamma, svärföräldrarna samt ena syrran med sambo











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela