enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Vecka 16 (15+0)

Publicerad 2016-01-02 13:31:31 i Allmänt, PCOS,



God fortsättning på 2016.
För oss två blir detta ett mycket spännande och häftigt år.
Vi längtar just nu väldigt mycket till RUL som vi har 1/2. Då får vi äntligen se lilla pyret igen! 
Jag mår bra men fortfarande hägrar tröttheten över mig. De senaste veckorna har jag känt av en del hugg från magen och ner mot underlivet.
Det är övergående men händer stötvis och kommer plötsligt ibland vilket kan vara lite obehagligt.
Jag vet inte riktigt vad det beror på men antar att det är mycket som växer inom mig just nu och att någon nerv ibland hamnar i kläm kanske.
Jag har även ätit levaxin 1 tablett dagligen i snart en månad pga sköldkörteln.
Så jag ska in på kontroll 12/1, för att se så jag får rätt dosering.

Nyår spenderade vi tillsammans med mina tre systrar och deras respektive. De har bott hos oss i tre dygn och åkte hem idag. Mysigt att ha dem här! ❤️

Kommentarer

Postat av: norralivet.blogg.se

Publicerad 2016-01-02 18:56:33

Gud vad veckorna springer iväg! Fina ni var på nyår! Hoppas att kvällen blev toppen! ❤

Svar: Ja det går fort! 😊 tack så mycket, ja vi hade det jättebra! Hoppas att ni hade en fin nyår! ❤️
enbarnonskan.blogg.se

Postat av: Sandra

Publicerad 2016-01-03 08:50:19

Så fina ni är :) Jag har också en del hugg och mol till och från fortfarande. Hoppas att det är helt normalt ;)

Svar: Tack! Ja det är säkert normalt men man blir ändå lite nojig :)
enbarnonskan.blogg.se

Postat av: Medkarlek.blogg.se

Publicerad 2016-01-06 17:56:21

Fina ni är :) och ja, de lär bli ett fantastiskt år, varje period i graviditeten har verkligen sin charm och jag har verkligen trivts med att vara gravid ☺️

Svar: Tack så mycket!! ☺️ mysigt! Ja det är en häftig upplevelse!
enbarnonskan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela