enbarnonskan.blogg.se

Vår barnönskan fick sig ett plus 24/10-15, efter 1 1/2 års längtan. Diagnos PCOS och fyra kurer Pergotime och till sist så blev det plus. Nu hoppas vi att vår skatt kämpar igenom hela graviditeten. ❤️

Vecka 17 (16+0)

Publicerad 2016-01-09 16:09:30 i Allmänt, PCOS,

Idag gick vi in i vecka 17.
Magen börjar mer och mer likna en gravidmage, och jag har upplevt något slags bubbel tror jag. Men så svårt att veta om det är bebis jag känner eller något annat.

Idag har vi även varit på dop för lilla Alva, en riktigt kall och vacker vinterdag -24 grader.❤️


Kommentarer

Postat av: norralivet.blogg.se

Publicerad 2016-01-10 00:23:18

Fina du! ❤

Svar: Tack fina rara du! ❤️
enbarnonskan.blogg.se

Postat av: Medkarlek.blogg.se

Publicerad 2016-01-10 22:59:02

Vilken fin gravidmage du har 😍

Svar: Tack! 😘
enbarnonskan.blogg.se

Postat av: Sandra

Publicerad 2016-01-11 08:07:53

Så himla fin bild! Haha det där med att känna de första rörelserna är så sjukt! Jag sa till min sambo häromdagen att om han skulle börja tänka på all aktivitet som sker i hans mage dagligen skulle han också kunna inbilla sig att varje litet bubbel var en bebis som sprattlade till. Jag har nämligen aldrig tänkt på det tidigare men sen jag blev gravid började jag ju lägga märke till ALLT som skedde i min mage ;)

Svar: Åh tack! :)
Haha ja det är sant! Helt sjukt vad mycket det är som händer i kroppen egentligen! Och speciellt när man bär på en bebis! :)
enbarnonskan.blogg.se

Postat av: Paulina Holmberg

Publicerad 2016-01-11 15:53:52

Vilken fin mage du har :D vad spännande, då har du rul snart va?

Svar: Åh tack! :)
Ja eller inte förrän 1/2. Så är några veckor kvar! När har du RUL? :)
enbarnonskan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela